Hi Ozzie,
ik weet niet precies hoe je een prive bericht stuurt vandaar even op deze manier.
IK heb een vraag over de spacers ik heb een FX37 uit 2010 met de originele 5 spaaks 20" velgen (liefst zou ik het type van jouw willen)
hoeveel mm moet ik toepassen om ze mooi uit te laten komen? de velgen hebben van zich zelf een ET50 265 banden.
Ik heb zojuist gemeten en kwam op 15mm voor en 20mm achter.
Maar nu zag ik dat jij 25mm toegepast hebt en dit ziet er precies goed uit eigenlijk.
ik wil ze ook niet verder dan de wielkas hebben.
Vandaar dat ik even advies bij je kom vragen.
Ik verneem graag een reactie
Hoi,
Hele nette auto heb je daar! is het nou wit, silver of grijs?? Ik ben wel jaloers op je remmen, die staan ook op mijn lijst! wat spacers betreft is het effect bij de eerste + 2de gens volgens mij hetzelfde, mijn ET is ook 50, dus het effect zal hetzelfde zijn(mijne zijn wel 9.5J breed), ik heb 25mm voor + achter, maar het effect is achter groter, moet wel zeggen dat ik 285er's er onder hebt. Als je mijn foto's bekijkt dan zie je hoe het bij jou zou passen met 21x9.5j met 50ET, 25mm spacers rondom en 285/40 banden. Met wat je nu hebt kun je makkelijk 25mm spacers plaatsen. De meeste 2nd gen forum leden hier gebruiken ook 25mm, je kunt eerst een set 25er's bestellen voor achter en eerst voor uit proberen om te kijken hoe het bevalt. Ik moet ook zeggen dat ik geen enkel nadeel hebt ondervonden na het plaatsen van spacers
Dankje wel het is een zilver/grijze (licht grijs metallic)
Jouw Infiniti 1st gen is ook hoe ik hem exact zou willen, eigenlijk was ik ook opzoek naar een 1st gen alleen kwam ik geen nette tegen met een redelijke km stand en juiste kleur. Het upgraden kan je zelf altijd wel maar de basis moet er wel zijn.
Veel wat ik hier zie slaat wel erg door waarbij de originele look totaal veranderd wat er uiteindelijk niet veel mooier op wordt vind ik.
Maar jij hebt hem echt netjes ge-upgrade mijn complimenten.
Ik wil ze zeker niet buiten de wielkassen laten uitsteken is idd een goeie van je zal ik 2x een 25mm uitproberen aan de voorkant en als dat bevalt moet het achter zeker passen.
Kan ik dan het beste een H&R nemen of bijvoorbeeld een Eibach? of maakt dat niet zoveel uit..
Ik was eerst huiverig over spacers, nooit eerder gehad, na veel lezen koos ik voor H&Rs , eerst achter, beviel prima, later ook voor, qua rijgedrag + sturen merk ik geen enkel verschil. Eibachs heb ik geen ervaring mee maar H&Rs kan ik je aanbevelen
Hallo,
Welk type H&R spacers heb jij eronder zitten?
de gene die ik allemaal tegenkom van H&R hebben allen een naafdiameter van 66,0
de infinti heeft een naafdiamter van 66,1 kan dit kwaad denk jij?
Bedankt voor je snelle antwoord ;-)
nog een kleine vraag
heb jij ze besteld met extra lange bouten?
of maak je ze gewoon vast op de bestaande vaste bouten?
Daar zijn veel discussies over, en een kleine meerdeerheid prefereert met bouten, na alle voor's en tegen's koos ik voor "met bouten" lijk mij het veiligste, zeker met 25mm, en mijn vrouw rijd het meest in de FX
lange tijd geleden weer heb je de FX nog eigenlijk?
Ik heb hem wel nog steeds is echt een perfecte auto ik heb de spacers nu staan op 20 voor en 25 achter op originele 20inch set.
IK wil over ene paar weken naar 25 voor en 30 achter in combinatie met verlagingsveren H&R op alleen de voorkant.
Mocht je de 21 inch set willen ruilen voor de 20inch (Oem) van mij laat het even weten. ;-)
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.