Dutch infiniti member

StylingIPL

Member
Car
2010 FX37 AWD
Name
Mustafa
Hello infiniti forum members,

I would like to introduce my self.
my name is Mustafa I'm 36 years old from the Netherlands.
since a month finally in possession of a beautiful infiniti fx37 GT from 2010

Hey Mustafa, cool, nog een dutchie op deze forum, veel info hier, handig vooral omdat Infiniti uit Europe is gevlogen. Volgens mij zijn zitten we hier nu met z'n vieren:tdown:

Hooii
Ben gelukkig niet de enige wat ziet jouw fx er strak uit zeg zo zie je niet vaak.
Ik zelf heb een fx37 uit 2010 en wil binnenkort ook een upgrade uitvoeren.
De auto van Peej vind ik erg mooi
Zal binnenkort wat foto's posten
Korte vraag weet jij misschien waar je
een goed aansluitende nette infiniti aero body kit kan bestellen?

Bedankt

Hey..... Bedankt voor de compliment:tup: die Peej is een die hard, ik zit hier al 5 jaar en hij heeft zoooooveel gedaan in die tijd, inderdaad een van de mooiste! Die aero body kit is lastig, er zijn heel veel topics hier over dat body kit, doe maar een search hier, kost wat tijd maar dan ben je een stuk wijzer, ik volg ze niet echt, mijne is een first gen, jij hebt een 2de gen. Durf niet te zeggen of OEM kits nog verkrijgbaar zijn, ben bang van niet, maar online vind je heel veel namaak kits, voornamelijk uit Rusland, die zijn daar gek op `Infiniti. Maar ik lees vaak hier dat ze niet altijd passen. Je zult toch online wat uurtjes moeten zoeken om daar achter te komen. Infinitis zijn mooi maar voor ons in Europe super lastig voor onderdelen, het loont zich echt om te zoeken ivm kosten! Ik heb onderdelen besteld uit Amerika, Rusland + Azië, maar vaak is een Nissan onderdeel precise hetzelfde met een Infiniti sticker erop. RockAuto.com is een betrouwbaar site met normale prijzen + verzend kosten, je kunt ook kijken bij infinitipartsusa.com, parts.infinitiusa.com, Carid.com + infinitpartsdeal.com. Veel plezier met je FX, als je vragen hebt hoor ik het wel:tup:. P.S. Je kunt ook via mijn "garage" een gesprek starten.

Back