Welcome to InfinitiScene.com - Home for Infiniti QX and Q enthusiasts!
You are currently viewing our forum as a guest, which gives you limited access to the forums. Why not register on our forums and gain the extra benefits that our regular members enjoy?

  • Enthusiast Owned and Operated!
  • Registraion is free.
  • You will be able to post, message, and interact with other members.
  • Our forum is full of friendly, knowledgeable members and staff.
  • Plenty of money saving opportunities from write-ups to maintenance help.
  • Create a garage and show off your ride and specs.
  • Opportunity for ad-free viewing.
  • Plus much more!

Registration is fast, free, and easy, so stop being just a guest and become one of our newly registered members today!

[OT] Am I vain, if...

Discussion in 'Off-Topic' started by trainerKEN, Aug 20, 2007.

  1. trainerKEN

    trainerKEN iS VIP iS VIP

    I enjoy looking at...









    the reflextion...










    of my FX when driving pass a glass building? :biggrin:

    C'mon, you guys know you do it too :p
     

     *Registered members do not see this ad, register today!

  2. HumbertoCALI

    HumbertoCALI Premium Member Premium

    3,868
    0
    South Gate, CA
    2003 FX45 AWD
    Garages:
    1

    I F***ing do it everyday...

    On the corner of Sawtelle and (Hmmm) I forgot the street name..

    There is a corner drycleaner and a CPA's office that has Mirror Finish tint in the front at least 12 feet high from the curb up and about 250 feelt long....

    Love to try to make it just when the light turns red and cruise to a 2 mph stop and check my baby out...;)

    NOT VAIN AT ALL.. Buddy
     
  3. Dr.2K

    Dr.2K iS Doctor on Duty iS VIP

    11,683
    9
    Santa Clarita, CA
    2005 FX45
    Garages:
    1
    Guilty! especially after a nice clean wash!!!! :LOL:
     
  4. Chedman13

    Chedman13 iS VIP iS VIP

    9,167
    103
    Illinois
    2014 Mercedes-Benz GL63 4Matic
    Garages:
    1
    Talking about car washes... this is my first non-black car and amazed how clean my FX looks even when it's dirty.
     
  5. Krayzie

    Krayzie AĆ©rospatiale

    i do it too:cool:
     
  6. Deecarp

    Deecarp Premium Member Premium

    1,479
    12
    Bay Area
    QX60 AWD
    Darryl
    Hell Yeah I do it too, 2 miles an hour so everybody see's me...dam, Ludacris was right.
     
  7. BIGTURK

    BIGTURK Premium Member Premium

    Every chance I get, large glass store fronts, off of other cars, the shade of my FX on the road, etc. :p
     
  8. OP
    OP
    trainerKEN

    trainerKEN iS VIP iS VIP

    I just wanted to bump this for all the new members... and also... my problem has only gotten worst now with the new wheels :p(despite the vibrating problem, which I'm sure can be resolved)...
     
  9. gto

    gto Track Ready Moderator

    16,432
    472
    Los Angeles, CA
    05 FX35 RWD
    Garages:
    1
    haha
    I know the feeling :LOL:
     
  10. asherchy

    asherchy Premium Member Premium

    i love chrome gas trucks or their rims for that fisheye look
     
  11. ooooo i do this ALOT!
     
  12. 909FX

    909FX Premium Member Premium

    3,328
    0
    FONTANA, CA
    2010 Honda Crosstour
    Garages:
    1
    Oh hell yeah, I do it all the time. It's a good feeling. ahhahaha

    I totally agree. Every time I see a clean and shiny chrome tanker truck, I pull up behind it, then next to it and behind it again. hahahaha

    We are all guilty. lol
     
  13. guilty as charged... punishment? only if i can drive to vegas for my bday along side 300 miles of mirrors..
     
  14. date tonite... will post later... ^_^ LATER GUYS!
     
  15. turbocad6

    turbocad6 iS VIP iS VIP

    8,341
    59
    brooklyn, ny
    Garages:
    1
    alright, so how many guys walk away from the fx backwards almost, turning & looking at it several times, & then taking one last view before it's out of range... what about after a wash & wax, can't stop looking at it? :)
     
  16. Dr.2K

    Dr.2K iS Doctor on Duty iS VIP

    11,683
    9
    Santa Clarita, CA
    2005 FX45
    Garages:
    1
    Been there...done that too =)
     
  17. OP
    OP
    trainerKEN

    trainerKEN iS VIP iS VIP

    oh yeah!!! when I go eat somewhere I try and sit or ask for a table where I can see my car :rolleyes:
     
    Last edited: Mar 21, 2008
  18. jbaker1121

    jbaker1121 Im in touch with humanity iS VIP

    8,929
    118
    Westchester, New York
    09 FX50
    Garages:
    1
    i stain outside and stare at my own car. one time someone was like, nice car, right? so i was like yeah, and i whipped out the keys. ;) it was right after a good 45min wash
     
  19. Keemo

    Keemo Premium Member Premium


    ahhh, you guys make me feel so normal. :cool: :LOL:

    I'm Guilty too.
     
  20. lmao, wow what a thread, my baby was all cleaned after a detail and i was driving past this building with glass and was just checkin her out haha